Wednesday, August 22, 2012

Lost of Rhythm

Recently ni raser cam I lost my skill to write, sumer type separuh jalan ... Pastu, jadik pekasam dlm draft ... Hahah ... Kenape, kenape ?? Haha, sebab I know well ade org yg extra concern ... So malas nak updet ... Bole eh ?? Hahah ...

But that has to go, saye tulis blog bukan utk awak sorang je bace ... Org lain pun bole bace, other people with the right purpose of knowing ... & bukan sebab sebok nak tau hal org ... Kalau awak nak tau my updets, bbm je la ... Kompem saye reply, haha ... Yakin je kau kan, ;p ...

Kadang2 terpikir jugak, raser mcm saye tulis entry sampah jek ... Xbest pun, entry org lain lagi best ... Lagi meletops, gambar lagi cantek ... Materials lagi mahal, serba serbi lebih menarik la dr ape yg saye papar kan ... Ceh2, ayat ...

But then I realize ... Kenape, kenape ... Kenape ?? Sebab saye share ape real life has to offer kot ?? Ape yg average people can afford, something wearable & tak over the top ... Or how much an average 2years experience exec can spend on her baju raya, bukan nye baju designer yg riban2 mcm nak gi shooting program raye ;p ...

I shared info about what normal people can expect for some range of cost, for a tailor made baju kurung moden ... Which tailor can offer a better workmanship, either the tailor hanya femes pd nama or it is worth every single cents you spend ... Since duit tak tumbuh from pokok depan rumah, & you work you S day & night to have what you want ...

Sorry if I disappoint you guys, my dear readers ... Saya tak tulis blog fashion, nor a good reference for wedding preps ... It's just a blog with entries on how I survive, managing my time-money & attention ... Utk kesekian kali nya, thank you for reading ...

I promise I'll try my best to stick to my roots, utk tidak berubah pendirian dan terpengaruh dengan arus penulisan blog ... Haha, ape aku merepek ni ... My point is, I'll stick to writing things I experience in my daily life ... Bukannya life style of rich & femes kalau aku kawen dgn anak datuk ni atau anak tan sri tu ... Keekekekekkeke ...

Meh, hugs ... Hihi ~

No comments:

Search This Blog