Wednesday, November 23, 2011

Why I Hate Stalkers

Aku paling pantang, kalau aku tak usik org ... Pastu kau nak kacau aku lagi ... It's over, I get over it ... He's totally over it, why can't you ??
One of the problem in blogging, is stalkers ... There's 2 types of stalkers, a good stalkers & the envy stalkers ...
Good stalkers ni, normally are pure readers ... Yg found your blog while googling/searching for information, & felt in love with you blog ... They're definitely nice la, tak kacau org ...

While envy stalkers ni, is those normally who know you ... Might be a close friend (but they's actually just pretend to be friends), or a friend to a friend ... Or else, org yg memang dengki, busuk hati - org tak kenal pun nak main hentam jek kan ... Kalau kau bagus, buat jek la blog sendiri kan ...

I wanna talk about a friend to a friend, aku tak tau la ape yg kau nak emo sgt dgn aku ... Aku tak kenal kau, & you're obviously a twisted bitch - I figure that when they said you've already invited everybody to your wedding, somehow I didn't hear the announcement ?? The announcement was made when I'm away for a while, so I figure  - she don't want me to come ... This is just my judgement la, kau ni shady ...

Ok fine, we're not even friends ... Aku, dgn member kau dah broke up for months now ... Dr kau t'lompat2 clubbing dgn tunang kau (lets not mention you're using my connection), sampai kau dah kawin skarang ... Ade aku kacau kau ke ?? Aku 'pretend' to be nice, ambek barang aku kat rumah kau ... Then aku declare we broke up, tu pun just once ?? Lepas tu aku xpenah nak contact kau, or jantan kau ... Or jantan member kau, & aku xde pulak t'gedik2 mintak kene invite to ur wedding walaupun aku bole just send a msg kat kau ... Kau nak ape dowh ??

Aku kalau nak kutuk kau, melambak aku bole kutuk ... Your over did green wedding, your 'best friend' pun didn't attend your wedding ... Tapi aku tak penah kutuk kau kot ... The post about your friend yg obviously tak puas hati dgn aku tu, & condemn aku every single time we met - I've removed it the moment we broke up ...

Biler org kacau laki kau, kau pandai pulak meroyan kat fb kan ?? Kau kacau org kau tak pk ?? Kalau korang tak reti nak respect/layan org nicely, kenape nak harap org lain treat korang that way pulak ?? This is life, what goes around comes around ... & always remember karma is a bitch ... One day bile kene kat batang hidung sendiri, ingat2 sikit ape kau buat kat org ... Jangan nak menyesal & blame org lain pulak ... All the best to you guys ...

Aku dah block 1keturunan, puas hati aku ...

2 comments:

Alia said...

babe.

i ade jgk one of b2b blogger jd kwn tapi berpura-pura je lebey. dorg ni muka tak malu and kurang kasih syg.

sebab HATI sentiasa BUSUK. org x kacau dah la kan. yg nk lg cucuk org yg x kacau idup dorg buat ape kan.

tayah layan org giler mcm tu. nnt u pn bleh jd giler. so the best way, act opposite from them.

they suck. we're nice.

Makesah RTW said...

They're stink darl, menyampah ... I tak kacau dorang langsung kot, ape ntah yg tak puas ati ... Ade jek find way to get back to me ...

I ade sebakul disgusting things about him kalau I nak destroy their relationship, tapi buat ape nak malu kan diri sendiri cerita kat semua org kan ...

When they do everything they possibly do nak hancur kan my relationship, I diam jek ... They even buat2 baik depan I to get invited to events ...

Bnyk org mcm tu kat kl ni, pathetic la ... Declare org Damansara, padahal ntah dr mane ...

Hah, emo I ... Hahah ...

Search This Blog