Thursday, November 24, 2011

Camne Saya Tau Biler Ade Orang Stalk Saya

Warning - post ini adalah entry ala2 gedik, tapi sebenarnye directly utk org yg tak habes2 nak stalk aku ... Tak bagus utk ibu2 mengandung, especially yg baru kawen & mencube2 nak dpt anak tapi menyebok nak ambek tau hal org lain aku ... Duduk la rumah diam2 jage laki kau yeaaa ... Bukan ape, kot nanti terkenan muke aku kan ... Nanti kau jugak yg meroyan sorang2 ...

First of all, tengs sebab bagi aku feeling artist jap ... Femes mak nokkk, kau google ari2 ... Aku plak perasan lebey ?? Ke kau yg 'kurang pandai' ?? Ape2 pun kau buat dlm dunia ni, do it smartly la ... Jan memalukan diri sendiri ...

Meaning, jadik blogger (blogger ke ??) bukan bodoh nak kutuk kau gitu jek kalau aku xde proof ... Sebab aku memang feeling artist lebey kan, so aku tau la bile org dok google Reysha Mokhtar tu kluar ape ... Kau akan sampai kat welcoming note aku yg berabad tu, so aku tau la ade la yg gatai tangan pegi google name haku ...

So, insyaAllah lepas ni ... Kau google name haku lagi, ni la yg kau dpt ... Tak payah sebok nak tau aku kluar dgn jantan mane, aku pegi Sabah 18x ke ... Aku tak mintak duit laki kau ... OR, kalau kau risau sgt pasal aku, ade baik nye kau pegi la jage member/boipren kau tu ...

Kalau kau yakin die sayang giler kat kau, If you believe you guys are made for each other, kesetiaan tak berbelah bagi kannn ?? Then trust la boipren kesayangan kau tu ... Apsal nak check on me pulak kan ?? Hahah, pandai pakai pandai simpan la akak ehhh ...

Korang ni buang mase aku jek ~

No comments:

Search This Blog