Friday, December 16, 2011

Blue Sapphire


Now I know why dorang pesan, 'Jangan rambang mate' bile shopping utk kawen ... Sebab memang makin gatal nak kawen ni, makin bnyk kehendak ... Aku tade la nak kawen sgt dah, tapi dah bole la start kumpul duit nak tambah budget future husband supaya dpt beli bende2 merepek yg di-idam2-kan ...

Dulu time tade bf/ade bf yg tade perasaan nak kawen, sgt determine - 'Saye seorang yg conservative, my wedding must be very traditional & follow adat ... Baju kurung for engagement & kurung moden for nikah ... It's a must to wear kebaya for reception' ... Poyo abes ...

Skali boipren ajak kawen, bole plak berangan nanti tunang nak pakai dress la ... Dr focused to diamonds, tibe2 gatal tgk blue sapphire pulak ... Nak xbox la, mac book pro la ... Mengade kan ??

I always have this intention nak bagi my future husband blue sapphire wedding ring ... Sebab tu every time aku jumpe mamat dah kawen pakai blue sapphire, aku t'lompat2 & compliment them the ring - 'It's a nice ring' (ayat standard aku) ...

Since excited tgk blue sapphire on sale kat Tomei Mesra Mall smalam, gigih la aku google about blue sapphire sehari dua ni ... Pastu t'google la skali blue sapphire for ladies kan ... Comel kot ??

Imagine this ( ^ ), to match .. this ( ^ ) ...............

Or these ~

Berangan, berangan ... Hahahahahahahah ~ x_x

No comments:

Search This Blog