Sunday, January 30, 2011

Mood Poyo Kembali: Nail Clipper ke3 yg Dibeli di Guardian Mesra Mall

Pagi2 ni dah gedix nak mempublishkan perkara remeh temeh yg b'laku semalam ... Nail Clipper jek pun, tapi nak jugak !!!

Huhu, as the title dah dramatic giler ... It's about a nail clipper ( <--- kesalahan dlm karangan mase spm ni, penggunaan ayat b'ulang tanpa dielaborate), 3rd nail clipper that I bought since duduk Terengganu ni ...

My point is ...

Dah dekat sebulan xpotong kuku, sebab last time I did ... Org buat kan, manicure ... Huhu, :> (poyo abes !!!) ...

Heheh, entry ni memang utk membazir mase pun ... Heheh, but at least kene take some lesson out of it ... Hmm ... I wanna conclude it on advice utk xmembazir utk bende2 yg kite bole buat sendiri ...

But I can't !!! Sebab manicure mcm best, hahah ... It's not easy to let go ... Heheh, later yahhh ... ABG zaid bising ajak minum ...


No comments:

Search This Blog