Wednesday, July 20, 2011

Bride's Maid's DressES

I'm F'ing lucky to have the best bride you can ever find in the whole world ... Imagine die suruh I change dresses during reception ?? Hahah, kalah haku yg nak potong kek ... Hahahahahhahah ... Kalau awak nak bagi, saye suke jerrr !!! Heheh, xmalu ...

So, saye memang bnyk dress (kurung moden or kebaya) yg meletop2 sebenar nye ... I love lace, heheh ... Xtau la ape hal, tapi baju raye haku memang dr dulu cam artis ... Kalau makcik2 tgk, dorang ckp mcm org nak kawen ...

Tapi dah semakin dewasa ni, dah slow down sikit la ... Malu dah nak meriah2 sgt, heheh ... I have 3pairs kot, baju kurung moden lace tailored ... 1 tu kaler baby blue, dah xmuat ... Another one is a golden dress I wore for my graduation, & another white lace with silver & pink details xpenah pakai ... Hahahahahahhah ...

this is my graduation dress, the 1 I planned to wear during the nikah/b'inai event

So, I'm going to bring this one ... & the white one for the wedding in September ... Another dress, actually on the way ... It's by Rico Rinaldi, sebab die bukak his boutique dekat giler dgn rumah haku ... Sangat tempted nak pegi sane ok ??

1st I tot my bride was mad at me, sebab lawan tokey kan ... Bole plak bride's maid nak pakai baju designer ?? Siap dah buat back up plan, going to use the dress for my engagement kalau didn't get approval from the bride ... Hahah, but she's actually cool with it ... Die ckp, "Janji jangan pakai baju kurung nak pegi class" !!! Hehhehehehehhehh ...

But u got nothing to worry yahhh darling, sebab I dah discuss dgn Rico to make it as minimal as possible ... & mamak pun cakap ur dresses are beautiful !!! So I got nothing to worried about overshadowing the bride ... Heheh ... I'll go for 1st fitting next weekend, will send u the picture ... Ok ??

On top of that, she asked me to go to her bridal house ... Pick up another dress lagi ?? What ?? Dah bnyk giler my dresses ni, tapi die nak bagi kan ... Saye terime dgn hati terbuke ... Heheh, hugs sket ...

Good luck preparing yahhh darling, sorry I'm thousand miles away ... I'll make it up to u a week before ur wedding ... Lots of luv ~

2 comments:

Alia said...

wah. rico is growing. hehehe. september wedding? for my wedding ek? hahahaha. :p *kidding*

ei jemput dtg my wedding in sept nnt yer :) u ade fb?

Makesah RTW said...

Hahah, 24th kan urs ?? I love dewan seri melati tu, sgt nak pegi !!! Heheh ... But maybe I nak pegi vacation that weekend, but I'll let u know esok !!!

I duduk blakang ukm kot, sangat senang nak gi his boutique ... I golek jek dah sampai, heheh ...

Jap, I PM my fb ...

Search This Blog