Tuesday, August 9, 2011

Pointing Fingers

Manusia ni, akan gune kan semua kelemahan yang ade ... Untuk menjatuhkan satu pihak yang lain ... So bile ade satu ruang, utk mereka2 yg berkenaan point fingers ... Mereka akan gunakan sebaiknya ...

When you're the weakest player, org2 yang more experienced in the game ... Akan manipulate the game, to make you look bad ... So they look efficient & flawless ... Padahal, you know what he put on the table xde la sehebat mane ... Tapi aku ni bukan la manusia yg menindas orang lain, untuk membuatkan diri aku nampak bagus ...

Kalau kau bagus, kau tetap bagus ... Tak perlu nak jatuhkan orang lain ... Sometimes aku akan nampak mcm loser, sebab biar jek org pijak2 aku ... Sebab for me, xde makne nak menang dgn orang2 perangai mcm ni ... Just to make yourself look good, really ??

If making me look bad, feels so good that can entitle you untuk bones 3bln ... Go ahead ... But deep inside, kau pun tau kau xde la sebagus mane ... Really, aku harap kau boleh pegi jauh dengan skill point finger tu ...

No comments:

Search This Blog