Wednesday, August 3, 2011

Gedix

Just sebab aku letak gambar pakai skirt dlm fb, so aku ni social ... Aite ?? Pempuan2 yg letak gambar ala2 suci + budget korea ... Org puji2, said ade value buat calon bini ... Padahal pempuan tu la yg ex-bf aku peluk dlm club, tapi still org ckp terbaek ??

Sometimes memang rase life ni unfair, kenape pempuan lain ade bf ... Siap pasang, yet her bf still marrying her ... While aku yg setia giler babi, dpt bf mcm shit ... Ok, aku memilih ... Fine, guilty as charged di sana ... Memang aku nak yg ensem jek, heheh ...

I'm not going to change myself, lost the values I've been holding on to since zaman Friendster lagi ... I exposed who I really am, bukan who you expect me to be ... Bukan aku xnak remove gambar aku pakai bikini dlm fb tu, but that's me ... Nak letak gambar pakai baju kurung or tudung so that your friends think kau ni perempuan melayu t'akhir ... That's hypocrite ...

Conclusion - "I wish i can be wit u syg..sabar ya syg.ni smua dugaan dan cabran." ... Bace msg tu balik2, sejuk kan ati ... & yes, ingat2 la Tuhan ... 'Bersyukur dgn nikmat & kelebihan yg Tuhan beri' ... Makin bnyk nikmat & kelebihan tu, makin bnyk la dugaan nyer ...

Have a good week, it's Wednesday already ... Make it a productive week mokcik !!! Heheh ...

No comments:

Search This Blog