Tuesday, June 14, 2011

Being Busy

Saye sangat bz rupe nye lately, baru perasan ... Since I notice my game kat facebook I left unattended ... Xde dah masak, b'kebun pun dah jarang skarang ... Now bile log in, either the food spoiled ... Or the pig dah kotor giler coz dah lame xcuci ... Heheh ...

That means I spent less time at home, hadap laptop ... & more outings ... Which is good, sebab kalau x I'll be out clubbing je ... Now that I have something to do during daytime, like watching movies & tempah baju ... Hahah ... So xde la I went all out clubbing all weekend ...

So, after party hard ... I have to go back & finish my work ... In a bulk la kan, sape suruh buat rilek2 ... Bile sampai due date, mengelabah ... That's the reason why I think, I went thru massive stress bile danak meeting ...

Then bile stress I nak balik kl, enjoy lagi ... Pastu restless over the weekend, then come back to pile of works ... Then tambah stress lagi ... Hahah ... Pastu claim myself in depression ... Xbole nak stay any longer la ... Bla x3 ... Drama queen ... Hahah ...

This is a post meeting stress, mcm biase la ... Lepas meeting, gedix nak buat entry ... Now I'm all in for material report pulak ... Restless night again I guess, xpe ... Submit sumer, nanti bole duk rilek goyang kaki ... Yolahhh tu ...

Oh, bukan ini matlamat post saya ... Tadi tibe2 ade hit my post pasal my assistant ... Tu post tahun biler ?? Hahah, ape hal dowh ?? Terase ke ?? Everytime sakit hati, nak post kat blog ?? Meroyan ke ape ??

Seriously ?? Bnyk lagi keje lain dr nak buat post pasal ko, tau ?? You know you're wrong, sebab tu mengelabah check my blog ?? Rite ?? Xkesah la, I'm looking forward for a better tomorrow ... Kau nak stay in the past (I mean dgn perangai kau dr dulu secare kasar nye), that's ur choice dude ...

Baik aku buat report wire rope ... Wish me luck guys ...

No comments:

Search This Blog