Wednesday, February 16, 2011

Bad Mood

I love single/simple word(s) to describe things, what's wrong with that ?? Xpuas hati ??

Hari ni (as dah ptg ni), saye sgt bad mood ... Xtau la kenape, tapi saye start bad mood sebab xdpt chicken leg for my lunch ... Biase ade jek drumstick kat nasi kukus tu, tapi hari ni xde !!! Pastu trus upset ...

Real reason that I'm mad like hell ni, ape hal ?? I dunno, malas nak pk ...

Tapi saye memang la tersangat upset dgn bf ... Hari ni seperti biase la, skodeng wedding blogs ... The finding, of course la ... Make me DIE !!! Beautiful dress, beautiful pictures ... But then, I end up more pissed ...

It's not like I'm trying to expose all of my bf's habit here, but I'm depress ... This relationship, ntah la ... It just didn't feel real ...

Since day 1, Encik bf dah ajak kawen ... Owh, maybe I'm wrong ... He didn't say "let's get married" ... He said, "I nak kawen dgn u" ... Ok then, 1st few months ... It's exciting ...

Now 4months, excited lebey mcm nak kawen next month ... Regardless he already jumpe daddie asking about hantaran, or survey cincin for engagement ... But he never confirm the date ...

ALL THIS TIME ... I yg set the date, gave him the proposal ... 'Can we do the wedding on this date, if not on that date what about this one pulak' ?? But NO ... I never get one confirmation from him ... (Hah, sedih !!!)

Yes, I know he said 'I nak kawen dgn u' ... Tapi bile ??

Ape hal nak buat post yg pathetic mcm ni ?? Sungguh cheap !!! (Tibe2 tukar mood survival)

Back few days I announce myself single kat fb, tapi xde pape b'laku ... Well, menurut pemerhati ...

Quoted: 'Index saham anda diniagakan tidak berubah' ...
Adehhh ... Ade kah kerana saham dibuka terlalu tinggi (perasan !!!) ??

At this moment, nak kene balik sebab kena pegi ambik roadtax bf kat Dungun (u're really a liability, can't u see ??) ... Memang malas, xde duit nak isi minyak ... Tapi kene pegi jugak sebab saye ni seorang yg sweet (I like to believe myself sweet !!!) ... So, I never let down people ...

Walau pun saye sweet, tolong jgn pijak kepale ehhh ... Tu jek la utk hari ini ...

Sekian, time kasih ...

No comments:

Search This Blog