Monday, February 14, 2011

Believe Me When I Say 'Do NOT Click'

Lately ni, sgt excited meng'edit' my blog ... Letak all the gadgets, and links ... Hahah, tibe2 excited ... Siap buat code sendiri tu, budget la programmer kan ... Uwekkk !!! Anyway, xjadik pun ... Hahah, have to try harder next time ...

Hari ni saye slow sikit, end of last week got this painful gastric attack ... Memang rase nak meng'emergency'kan diri sendiri la ... Since I cannot eat at all !!! Pastu nak ngamuk kat docter kat panel klinik tu ...

Saye: Kalau saye makan jek, muntah ...
Docter: Awak dah kawin ke ??

Benci2 !!! I pun bole jadik docter kalau camtu, muntah jek ... Pregnant !!! Dulu pun, penah jadik once ... I told her, 'Last time jadik mcm ni, rahim saye bengkak' ... Pastu dgn degil nye die ckp, 'No la, ni infection' ... Tapi memandangkan die the doctor kan, so I respect her opinion la kan ... Since kalau I yg jadik doctor, I'll say: 'Awak docter ke, saye docter' ?? Heheh ...

Tibe2 citer pasal klinik ape hal ??

My work task progress sgt slow skarang ... My stomach mcm tgh upset giler since the last week incident + dinner last nite, now perut sgt sensitif ... Hahah, sounds like somebody I know ... Anyway, tomorrow is a holiday !!!

Tu jek motif untuk post ini, heheh ... Sebelum saye berangkat memancing udang esok, heheh (<--- nak blagak) ... So, kepada ahli2 bot ... Best of luck ...

& happy holidays readers !!! (Will update kalau xdpt udang, since bnyk mase t'luang)

No comments:

Search This Blog